[Köszöntelek a feltételezésen alapuló posztomban, melyet a cím, a linkek és a hírhiány miatt vetettem bitbe. Mint a nagyok.]
A hír alapja: Kovalainen Kuala Lumpurban járt, ahol beült egy Proton S2000-esbe.
Egy ismeretlen forrás azt állítja, hogy elképzelhető, hogy rajthoz áll Kovalainen is a finn Arctic Lapland Rally-n. Merthogy beült a Protonba és nagyon izgatottnak tűnt.
[Azt, hogy miért pont ott, nem tudjuk. Gondolom, mert finn. Ilyenkor ennek kell következnie:]
Korábban már beszámoltunk, hogy a korábbi F1-es világbajnok, Kimi Räikkönen, aki az év végén elhagyja - talán örökre - a formula-1 világát és az Arctic Lapland Rallyn fog debütálni az új C4 WRC-ben, oldalán azzal a Kaj Lindströmmel, aki a legendás Tommi Makinen navigátora volt.
[OK, Räikkönen kör megvolt, saját link letudva. Jön a Kovalainen és a Proton szál:]
Heikki Kovalainen érkezését hétfőn jelentette be a Lotus. [Itt lenne egy link, ha lenne erről posztom :)]. (Csapattársa az a Jarno Trulli lesz, aki a Toyota távozásával, csapat - és Sutil ellenében észérvek - nélkül maradt.) A Lotus F1 tulajdonosa a Proton, s bár a Proton Satria Neo S2000-est Nagy-Britanniában készíti a MEM, Alister McRea Malajziában ment pár bemutató kört az autóval, a Proton igazgatótanácsának tagjai előtt. Mivel Kovalainen az F1-es szerződése miatt szintén Kuala Lumpurban volt, ő is részt vett a rendezvényen és közelebbről is szemügyre vette az autót.
A MEM csapat vezetője, Chris Mellors azt mondta: "Heikkit nagyon érdekelte a rally auto, s nagyszerű lenne, ha valamit össze tudnánk hozni közösen."
Mellors megerősítette, hogy lenne egy autó Kovalainen számára, amennyiben meg tudnának egyezni az indulásról.
Az köztudott, hogy Kovalainen nagy rajongója a rallynak (korábban már kipróbálta Loeb C4 WRC-jét), így nem lehetetlen, hogy nemsokára egy Proton S2000-es volánja mögött láthatjuk. Mindenesetre a finn szurkolókat egészen biztosan komoly lázba hozná egy Kovalainen-Räikkönen csata, a finn rally bajnokság nyitó futamán.
[Mekkora csata lenne!? Az egyik a jelnlegi egyik legjobb WRC-ben, a másik az egyik leggyengébb S2000-esben. Külön kategória, külön értékelés, stb. Bár végezhet előrébb összetettben Heikki, hiszen Kimit ismerve, az első gyorson belé a motortérbe a jobb lábával és addig tartja ott, míg célba, vagy árokba nem ér. Ez persze részletkérdés, a "cikk" szempontjából szinte irreleváns. WRC/S2000- rally, egy kutya. ]
Nagyon várjuk a folytatást.
Forrás: autosport.com
[Ugye milyen gáz a cím? :) ]