...szól a nem éppen mai - egyesek szerint 1111101000 éves - vicc.
A rallyban is kétféle ember van. Az egyik, aki már készül a 2011-es szezonra, az 1600 köbcentis, turbófeltöltős S2000-es versenyautók alkotta világbajnokságra, a másik, aki nem.
Az első csoportba tartozik Miko Hirvonen, aki januárban a vadonatúj S2000-es Fiestával indul a Monte Carlo Rallyn (IRC-futam), de ide sorolhatjuk a friss J-WRC bajnok, cseh Martin Prokopot is, aki jövőre az új S-WRC kategóriában indul ugyanezzel az autóval - nem titkolván azt a szándékát, hogy 2011-től a legfelső kategóriára váltson.
Sébastien Loeb a második csoporthoz tartozik. Ő már tavaly is örömét fejezte ki, mikor a FIA bejelentette, hogy elhalasztja a WRC-k leváltását, mert szerinte a jelenlegi S2000-esekben kevés a nyomaték és hiányzik az a kb. 100 lóerő is, amennyit egy turbó jelenthetne. [Loeb a kétezresre pakolt turbóra gondolt - sic.] Ezzel a változással, 2011-től, a WRC-k mellett minden bizonnyal a hatszoros (7x?) világbajnok is el fog tűnni a rally vb világából.